اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : جمعه 26 فروردين 1401
کد 5288

نشست هم اندیشی سرپرست آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با اعضای کانون انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد استان

علی مشایخی: آموزشگاه های آزاد فنی حرفه ای خلاقیت و ایده های نوین آموزش های مهارتی را در دستور کار قرار دهند

نشست هم اندیشی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با رئیس و اعضای کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد استان در جهت بهبود امور در بخش خصوصی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در نشست هم اندیشی کانون انجمن های صنفی آموزشگاههای آزاد استان با سرپرست اداره کل آموزش فنی حرفه ای آذربایجان شرقی که با حضور رئیس اداره آموزشگاه های آزاد و مشارکت‌های مردمی و مسئول روابط عمومی این اداره کل برگزار گردید، به نقش موثر آموزشگاههای آزاد استان در امر اشاعه آموزش‌های مهارتی، توسعه و همکاری با بخش دولتی و غیردولتی تاکید شد.
در این دیدار صمد قاسمیه رئیس کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد استان ضمن تبریک انتصاب علی مشایخی به عنوان سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گفت: همسو شدن کانون و کارگروه‌های تخصصی این حوزه با مجموعه و سایر همکاران در بخش دولتی منجر به موفقیت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در امر رسالت مهم خویش که همان مهارت‌آموزی در جامعه است خواهد شد.
 علی مشایخی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در این دیدار ضمن خوشامدگویی به اعضای کانون گفت: در خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه‌ای استان بخش خصوصی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است و منافع این بخش و همچنین بخش دولتی ملاک و هدف برای رسیدن به موفقیت خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این بخش گفت: نقشه راه و حرکت آموزش‌های مهارتی در بخش خصوصی باید از سمت سنتی به سوی مدرن باشد.
 مشایخی گفت: آموزشگاه ‌های آزاد باید خلاق و ایده پردازانه ارائه آموزش‌های نوین مهارتی را در دستور کار قرار دهند.
 سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان نگاه‌ها و سیاست‌های مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان را در راستای تقویت و حمایت از بخش خصوصی دانست.
 وی از رئیس اداره و موسسات کارآموزی خواست برنامه منسجم و منظم در خصوص بازدید از آموزشگاه های آزاد را در دستور کار قرار دهند.
 در این جلسه روسای انجمن های کانون به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در حوزه های مختلف همچون آموزش، آزمون و مسایل پیرامونی مهارت آموزی پرداختند.