اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 28 فروردين 1401
کد 5291

در اولین جلسه سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با روسای ادارات عنوان شد:

علی مشایخی: تشکیل ستاد تسهیل دانش بنیان با رویکرد مهارت محور، جزو اولویت های این اداره کل است.

اولین جلسه سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با روسای ادارات، در راستای هم اندیشی و بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه های پیش روی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار گردید.
اولین جلسه سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با روسای ادارات، در راستای هم اندیشی و بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه های پیش روی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با حضور علی مشایخی، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی و روسای ادارات، مدیر حراست، روابط عمومی و دفتر ارزیابی و رسیدگی به شکایات اداره کل برگزار گردید.
مشایخی در این نشست ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تقدیر از تلاشهای صورت گرفته دکتر رضا اختیار وکالتی، مدیرکل سابق و کلیه کارکنان اموزش فنی و حرفه ای استان، تشکیل ستاد تسهیل دانش بنیان با رویکرد مهارت محور، بازاریابی در حوزه مهارت، تدوین استاندارد های جدید مبتنی بر دانس بنیان، برگزاری رویدادهای استارتاپی بارویکردهای مهارتی، برگزاری نمایشگاههای مربوط به حوزه توانمندی های مهارتی در بخش آموزشگاههای آزاد و جزو برنامه های پیش روی این اداره کل برشمرد و خاطر نشان کرد: انشاالله با یاری خداوند و تلاش تک تک همکاران بزرگوار بتوانیم با اتکای به دانش، مهارت و با انگیزه ای مضاعف خدماتی شایسته در حوزه مهارت آموزی استان برداریم.
در این نشست دکتر محمدرضا کیان، معاون آموزش پژوهش و برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای استان نیز در خصوص تشکیل کارگروه تخصصی در اداره کل و لزوم هم اندیشی بین روسای ادارات بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در ادامه نشست روسای ادارات آموزش، سنجش و ارزشیابی مهارت، موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت‌های مردمی استان، امور مالی و اداری، مدیر حراست و نیز کارشناس ارزیابی و رسیدگی به شکایات در خصوص مسایل مربوط به حوزه فعالیت خود مطالبی رو عنوان کردند.