اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 29 فروردين 1401
کد 5297

در دیدار سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با مدیرکل دیوان محاسبات استان عنوان شد:

محمدرضا کردلو: یکی از سازمان های اصلی مورد اعتماد در امر مهارت آموزی و اشتغال آفرین، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.

علی مشایخی، سرپرست اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی با حضور در دفتر مدیرکل دیوان محاسبات استان با محمدرضا کردلو، مدیرکل دیوان محاسبات استان دیدار و گفتگو کرد.
محمدرضا کردلو: یکی از سازمان های اصلی مورد اعتماد در امر مهارت آموزی و اشتغال آفرین، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، علی مشایخی، سرپرست اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی با حضور در دفتر مدیرکل دیوان محاسبات استان با محمدرضا کردلو، مدیرکل دیوان محاسبات استان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار محمدرضا کردلو ضمن تبریک انتصاب علی مشایخی به سمت سرپرست جدید این اداره کل گفت: تلفیق نیروی جوانی با تجربیات و فن دانش افراد پیشکسوت موجب تحرک، پویایی و بهره وری سازمانی خواهد شد.
وی در خصوص اهمیت مهارت آموزی در جامعه گفت: هر کشوری برای مهارت آموزی و مقابله با معضل بیکاری باید در حوزه مهارت آموزی سرمایه گذاری کند.
کردلو با اشاره به نقش آفرینی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، در حوزه های مختلف همچون مهارت آموزی زندانیان، سربازان و صنعت گفت: هریک از این فعالیت ها در امر توانمندسازی افراد جامعه برای ورود به چرخه تولید و ثروت آفرینی در جامعه مهم و دارای ارزش فراوانی است.
وی با اشاره به آموزه های دینی در توجه به امر اشتغال گفت: مغز انسان بیکار کارگاه شیطان است به همین دلیل، مهارت و اشتغال آفرینی در دین مقدس اسلام از جایگاه والایی برخوردار است.
مدیرکل دیوان محاسبات استان تصریح کرد: یکی از سازمان های اصلی و موفق و مورد اعتماد در امر مهارت آموزی و اشتغال آفرینی سازمان آموزش فنی و حرفه ای است.
در این دیدار مشایخی، با ارائه گزارشی از فعالیت های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در حوزه های مختلف  افزود: خدمت در مجموعه اداره کل و آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد یک لطف و موهبت الهی است.
وی خاطر نشان کرد: وظایف و مسئولیت ها و برنامه های آموزش فنی و حرفه ای در اسناد بالادستی پیش بینی شده است و این اداره کل با تکامل و هم افزایی بسیار خوب با دیوان کل محاسبات این فعالیتها را با تمام توان ارائه خواهد داد.