اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401
کد 5305

در جلسه هماهنگی اجرای آموزش های فنی و حرفه ای در مناطق روستایی با حضور بخشدار مرکزی و دهیاران بخش مرکزی شهرستان آذرشهر در محل فرمانداری این شهرستان عنوان شد:

مهارت آموزی موجب پایداری اشتغال و درآمدزایی برای جوانان می شود

جلسه دهیاران بخش مرکزی شهرستان آذرشهر با حضور بخشدار مرکزی، رئیس شورای اسلامی بخش و رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آذرشهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی  اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مهدی عزتی با اعلام این خبر افزود: جلسه دهیاران بخش مرکزی شهرستان آذرشهر با حضور بخشدار مرکزی، رئیس شورای اسلامی بخش و رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آذرشهر برگزار شد.
ماهری، بخشدار مرکزی آذرشهر بر نقش مهارت آموزی در پایداری اشتغال و درآمدزایی برای جوانان تاکید کرد.
وی به تعامل دهیاران با مسئولین ادارات برای رفع مشکلات در روستاها تاکید و خواستار اطلاع رسانی عمومی دوره های آموزش فنی و حرفه ای و ترویج فرهنگ مهارت آموزی و اشتغال در جامعه روستایی شد.
 در ادامه، عزتی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آذرشهر در خصوص رشته ها و دوره های آموزشی مراکز ثابت و شعب شهرستان توضیحات لازم را ارائه و خواستار همکاری دهیاران برای اطلاع رسانی و برگزاری کلاس های مهارت آموزی در رشته های مورد نیاز برای علاقه‌مندان در روستاها شد.
وی شناسایی و معرفی و حمایت از کارآفرینان برتر روستایی، اشتغالزایی و توسعه رونق اقتصادی در زمینه های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدمات، شناسایی افراد نخبه و استعدادهای برتر برای معرفی به مسابقات ملی و آزاد مهارت را از اهداف این دوره ها اعلام کرد.