اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401
کد 5313

در بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه ساختمان سنجش و صلاحیت حرفه ای کارآموزان در تبریز عنوان شد:

زین العابدین خرم: وجود یک مرکز جامع و مستقل در حوزه سنجش و صلاحیت حرفه ای از ضروت های استان است

استاندار آذربایجان شرقی به همراه کلامی معاون هماهنگی اقتصاد استانداری و سید کاظم کیانی، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار با حضور در محل ساختمان سنجش و صلاحیت حرفه ای کارآموزان از نزدیک در جریان پیشرفت های فیزیکی این پروژه قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، زین العابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی به همراه کلامی معاون هماهنگی اقتصاد استانداری و سید کاظم کیانی،  مشاور و مدیرکل حوزه استاندار با حضور در محل ساختمان سنجش و صلاحیت حرفه ای کارآموزان از نزدیک در جریان پیشرفت های فیزیکی این پروژه قرار گرفت.
 

 
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت مهارت آموزی در استان گفت: وجود یک مرکز جامع و مستقل در حوزه سنجش و صلاحیت حرفه ای از ضروت هایی است که باید تلاش خود را برای اتمام پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن بکار گیریم.
 

 
استاندارد آذربایجان شرقی در خصوص تامین اعتبارات از مصوبات سفر ریاست جمهور برای تکمیل پروژه، قول مساعد داد.
علی مشایخی، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ضمن تشریح آخرین وضعیت پروژه افزود: این پروژه در مراحل نهایی است و چنانچه اعتبارات مورد نیاز تامین شود امیدواریم ساختمان سنجش و صلاحیت حرفه ای در سال 1401 به طور رسمی افتتاح و آماده بهره برداری گردد.