اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401
کد 5329

برگزاری دوره آموزش مهارتی پرورش زنبور عسل برای معتادین بهبود یافته مرکز باران

طبق تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای و بهزیستی و نیز اجرای مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، یک دوره آموزش مهارتی برای مقیمان مرکزtc باران توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر برگزار گردید.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر با اعلام این خبر گفت: دوره آموزش مهارتی برای مقیمان مرکزtc باران توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر برگزار گردید.
طبق تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای و بهزیستی و نیز اجرای مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، یک دوره آموزش مهارتی برای مقیمان مرکزtc  باران توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، آمنه ملکی نژاد، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر با اعلام این خبر گفت: دوره آموزش مهارتی برای مقیمان مرکزtc  باران توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر برگزار گردید.
وی ادامه داد: نظر به اینکه جهت بازگشت این افراد به جامعه و خانواده، حس مفید بودن و اشتغال مهمترین نیاز است و نیز به جهت توانمند سازی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی، ارائه آموزش های مهارتی در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر با بیان اینکه داشتن مهارت شغلی، اولویت اول ایجاد اشتغال برای افراد است، افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر بر اساس تفاهم نامه همکاری منعقده با اداره بهزیستی شهرستان آماده ارائه آموزشهای مورد نیاز مهارتی در رشته های مختلفی چون؛ رشته های برق و کشاورزی است. ملکی نژاد خاطر نشان کرد: هم اکنون آموزش در رشته پرورش زنبور عسل توسط مهرداد صدری، از مربیان ساعی و فعال این مرکز برای 12 نفر معادل 2 هزار و 400 نفر- ساعت از مقیمان مرکز tc در حال برگزاری است.