اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401
کد 5356

در بازدید از کارخانه تولید اتوبوس " اسنا " در آذربایجان شرقی عنوان شد:

علی مشایخی: مهارت آموزان ماهر با پنجه های کارآمد، رشد، شکوفایی و گسترش صنایع را رقم می زنند.

در دیدار علی مشایخی با هاشمی مدیرعامل شرکت خودرو سازی اسنا بر گسترش همکاری های هر دو مجموعه تاکید شد.
در دیدار علی مشایخی با هاشمی مدیرعامل شرکت خودرو سازی اسنا بر گسترش همکاری های هر دو مجموعه تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، علی مشایخی، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به همراه رئیس اداره آموزش، مسئول روابط عمومی و کارشناس ارزیابی عملکرد با حضور در کارخانه خودرو سازی اسنا، ضمن دیدار با مدیرعامل از خط تولید این کارخانه بازدید بعمل آورد.
در این بازدید زمینه های همکاری فی مابین در تامین نیروی کار ماهر و کار بلد در راستای افزایش تولید این مجموعه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
علی مشایخی در این دیدار افزود: با توجه به وجود امکانات، تجهیزات خوب و مربیان مجرب در کارگاههای مهارت آموزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در راستای فرصت آفرینی اشتغال برای مهارت آموزان، آماده همکاری تامین نیروی کار ماهر برای تمام صنایع در سطح استان است.
وی اذعان داشت: برنامه ریزی آموزشی برای اجرای مهارتهای نو و جدید در مسیر مشاغل پیش رو در آینده از همین امروز باید انجام شود.
در این دیدار هاشمی مدیرعامل شرکت خودرو سازی اسنا، ضمن قدردانی از تلاشهای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در راستای انجام ماموریت های آموزشی در جامعه گفت: تغییر نگرش در جامعه در خصوص مهارت آموزی به طور جدی انجام شود.
وی تامین نیروی انسانی ماهر و کاربلد را یکی از مهمترین دغدغه های مهم صنایع عنوان کرد و افزود: با شناختن ظرفیت های موجود آموزشی در مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی می توان با برگزاری دوره های مهارتی مورد نیاز در اشتغال جوانان در استان گام های موثری برای نیروهای شاغل در مجموعه خودرو سازی اسنا، برداشت.
مدیرعامل این شرکت از استخدام قطعی 40 نفر از مهارت آموزان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی که دارای گواهینامه مهارت در حرفه های مورد تقاضا هستند خبر داد.