اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401
کد 5365

در دیدار اعضای مجمع خیّرین مدرسه ساز استان با سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی عنوان شد:

علی مشایخی: باید فرهنگ نذر مهارت و اشتغال را در جامعه نهادینه سازی کنیم

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان با حضور در در جمع تلاشگران عرصه مهارت آموزی با علی مشایخی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی دیدار و گفت و گو کرد.
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان با حضور در در جمع تلاشگران عرصه مهارت آموزی با علی مشایخی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، این دیدار در راستای برنامه ریزی برای تشکیل مجمع خیرین مهارت و با حضور کسایی، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان، نجفی معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی استان، رحیم احمدی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ترکمنچای، شاکری، رئیس آموزش و پرورش بخش آقکند، غلامرضا احمدی و مسعود نظری از پیشکسوتان امر آموزش شهرستان میانه در محل دفتر سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی برگزار شد.

 

 
در این دیدار، کسایی ضمن اشاره به اهمیت ورود خیرین در جهت رفع مشکلات آموزشی در حوزه مهارت آموزی افزود: مردم ایران به خصوص مردم همیشه قهرمان خطه آذربایجان در امور خیر، پیشقدم بوده و همتا ندارند.
وی با اشاره به تغییر نگاه در جامعه در خصوص ورود فرزندان برای تحصیل در رشته های فنی و مهارتی افزود: این تغییر و فرهنگ سازی از ابتدا باید در درون نهاد خانواده و دیدگاه پدران و مادران ایجاد شود.
مشایخی، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در این دیدار ضمن قدردانی از حضور اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی، در جمع تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان گفت: باید تلاش کنیم فرهنگ نذر مهارت و اشتغال را در جامعه نهادینه سازی کنیم که  در این راستا، نیازمند ورود تمام طیف ها در جامعه به این بخش هستیم.
وی با اشاره به  برنامه ریزی در خصوص تشکیل خیرین در حوزه مهارت آموزی گفت: از ظرفیت ها و پتانسیل های این مجموعه همراه در جهت ارتقای توان مهارت آموزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برای ارائه آموزش های مهارتی به همشهریان با کمال افتخار استفاده خواهیم کرد.
در این دیدار در خصوص احصاء نیازهای مهارتی در سطوح مختلف، شناسایی خیّرین در داخل و خارج از استان، تشکیل اعضاء و تیم قوی در این حوزه و سایر موضوعات در حوزه تعامل و همکاری های دو جانبه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در پایان از پروژه در حال اتمام مرکز نوآوری و سنجش صلاحیت حرفه ای مهارت آموزان تبریز بازدید بعمل آمد.