اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
کد 5372

در دیدار سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با فرماندار بناب عنوان شد :

فرماندار بناب: کاهش خطا و افزایش بهره وری از ثمرات حضور آموزش های فنی و حرفه ای در صنایع است

علی مشایخی، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با رضا لعلی، فرماندار بناب در خصوص مسائل پیرامون حوزه مهارت آموزی در شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
علی مشایخی، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با  رضا لعلی، فرماندار بناب در خصوص مسائل پیرامون حوزه مهارت آموزی در شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، در این دیدار فرماندار بناب با اشاره به وجود ظرفیت بی بدیل در مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: این پتانسیل و تجهیزات با وجود مربیان کار بلد و مجرب باید به نحو احسن در راستای پرورش نیروی کار ماهر صنایع در استان به خصوص در شهرستان صنعتی بناب مورد استفاده قرار گیرد.
رضا لعلی ادامه داد: در این خصوص احصاء نیازهای آموزشی از سوی صنایع باید به طور جدی انجام شود.
فرماندار بناب با اشاره به برگزاری مسابقات آزاد ملی مهارت این فرصت را برای شناسایی و نشان دادن افراد نخبه بسیار مغتنم دانست و خواستار برگزاری نمایشگاه های مرتبط با حوزه مهارت آموزی و ورود ارگان های مرتبط برای همکاری در این خصوص شد.
علی مشایخی، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، با اشاره به ظرفیت و وجود جوانان مستعد در شهرستان بناب از فعالیتهای سازنده مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بناب در ارائه آموزش های مهارتی در حوزه مختلف از جمله روستاها و صنایع، تقدیر بعمل آورد.
وی افزود: افرادی که آموزش های مهارتی را به طور کامل و با موفقیت سپری می کنند نحوه ورود آنان به بازارکار آسان تر و وسیع تر از افراد بدون مهارت است.
علی مشایخی از آمادگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برای همکاری و هم افزایی با فرمانداری بناب در راستای اشاعه آموزش های مهارتی برای جوانان منطقه بناب خبر داد.