اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 2 خرداد 1401
کد 5392

به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی صورت گرفت:

تقدیر سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی از مراکز فعال در حوزه روابط عمومی و خبر

سرپرست اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی، ضمن لوحی به پیشنهاد مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با بررسی عملکرد مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان در حوزه اطلاع رسانی و خبر و انعکاس فعالیتهای آموزشی در سال 1400 با رویکرد مهارت آموزی که بیشترین عملکرد را داشتند، تقدیر نمود.
تقدیر سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی از مراکز فعال در حوزه روابط عمومی و خبر
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، علی مشایخی، سرپرست اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی، ضمن لوحی به پیشنهاد مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با بررسی عملکرد مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان در حوزه اطلاع رسانی و خبر و انعکاس فعالیتهای آموزشی در سال 1400 با رویکرد مهارت آموزی که بیشترین عملکرد را داشتند، تقدیر نمود.
مراکز آموزش فنی و حرفه ای؛ اهر، ورزقان، 5 و 23 مراغه، شبستر، هشترود، آذرشهر، ملکان و اسکو بیشترین عملکرد را در حوزه  خبر، بین مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان ارائه نموده بودند.
شایان ذکر است؛ مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر بیشترین تعداد اخبار ارسالی را در سال 1400 به خود اختصاص داده بود.

در متن تقدیر آمده است:

با سلام و تحیت؛
دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی ها به عنوان مشعل داران فروزان توسعه ارتباطی که با به کارگیری هنر، مهارت و دانش، فضایی سالم برای اطلاع رسانی وسیع و وثیق و ارتباطات صمیمانه و اثر بخش بین مردم و اداره کل آموزش فنی  و حرفه ای آذربایجان شرقی فراهم می نمایند، نقشی انکارناپذیر است.
بدینوسیله ضمن تبریک 27 اردیبهشت، روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی، به پیشنهاد مسئول روابط عمومی اداره کل، از مساعی ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان در حوزه روابط عمومی و ارسال اخبار فعالیت های مرکز  در سال 1400، تقدیر بعمل آورده و از درگاه ایزد منان، دوام عزت و سلامت و تداوم حضور و تاثیر آن بزرگوار را در دستیابی به اهداف عالیه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مسئلت می نمایم.
 
                                                                                    علی مشایخی
                                                              مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی