اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 10 خرداد 1401
کد 5407

در دیدار با مدیرکانون فکری کودکان و نوجوانان استان عنوان شد:

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان: از فعالیت های کارآفرینانه در راستای کسب مهارت های کسب و کار، استقبال می کنیم

رئیس مرکز تخصصی آموزش های کارآفرینی، مهارت های کسب و کار و تولید محتوا با آقای بینش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان که در محل کانون برگزار شد دیدار و گفتگو کردند.
رئیس مرکز تخصصی آموزش های کارآفرینی، مهارت های کسب و کار و تولید محتوا با آقای بینش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان که در محل کانون برگزار شد دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، رییس مرکز تخصصی آموزش های کارآفرینی، مهارت های کسب و کار و تولید محتوا  ضمن اشاره به همکاری های قبلی مرکز و کانون در سالهای گذشته و قدردانی از همکاری های پیشین، به معرفی و بیان ظرفیت های مرکز در محل جدید خود پرداخت.
بینش با استقبال از فعالیت های کارآفرینانه بر لزوم آشنایی بیشتر اعضا و مربیان کانون با مباحث کارآفرینی و مهارت های کسب و کار تاکید کرد.
حسینی کارشناس مرکز تخصصی آموزش های کارآفرینی، مهارت های کسب و کار و تولید محتوا نیز ضمن بیان راهکارهای همکاری از جمله آموزش مباحث کارآفرینی و مهارت های کسب وکار به مخاطبین و اعضای کانون و اجرای طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان مطالبی را عنوان نمود.
در ادامه به سوالات و ابهامات کارشناسان و مربیان کانون در مورد فعالیت های مرکز و  طرح پیشنهادی پاسخ داده شد و مذاکراتی در مورد برگزاری دوره های کارآفرینی در کانون انجام گرفت.
سپس مدیرکل کانون با اشاره به اینکه سرمایه اصلی کانون نیروی انسانی و اعتماد خانواده هاست از طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان استقبال کرد و مقرر گردید با همت کادر کانون هماهنگی های لازم جهت اجرای اولین دوره طرح پیشنهادی در محل کانون بصورت کارگاه سه روزه برای تعداد 25 نفر از اعضا بعمل آید.