اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 23 خرداد 1401
کد 5433

در راستای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام ( ره ) صورت گرفت:

برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان کارآفرینی برای مددجویان کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) اهر

ابوالفضل آتمیانلو رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر با علام خبر فوق افزود: این کارگاه آموزشی در راستای نیازسنجی آموزشی و مهارتی به منظور توانمندسازی مدد جویان با رویکرد اشتغال پایدار برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، ابوالفضل آتمیانلو رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر با علام خبر فوق افزود: این کارگاه آموزشی در راستای نیازسنجی آموزشی و مهارتی به منظور توانمندسازی مدد جویان با رویکرد اشتغال پایدار برگزار گردید.
آتمیانلو افزود: در راستای توانمندسازی مدد جویان کمیته امداد امام و استفاده از ظرفیت بین بخشی و ایجاد بسترهای لازم جهت حمایت از مدد جویان کمیته امداد امام کارگاه آموزشی با عنوان کارآفرینی با مشارکت کمیته امداد امام شهرستان برگزار گردید.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: با عنایت به تفاهم‌نامه فی‌مابین و در راستای استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در منطقه به‌منظور توانمندسازی مددجویان با رویکرد اشتغال پایدار تعامل و همکاری سازنده‌ای مابین مرکز  مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد امام(ره) شهرستان وجود دارد و استفاده از ظرفیت بین‌بخشی در دستور کار طرفین می‌باشد.