اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401
کد 5442

رئیس کانون انجمنهای صنفی آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد استان خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی، توجیهی و عملی حرفه آزمونگری بصورت رایگان در دو مرحله ویژه موسسان و مدیران آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان

دوره آموزشی، توجیهی و عملی حرفه آزمونگری بصورت رایگان در دو مرحله ویژه موسسان و مدیران آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی برگزار گردید.
دوره آموزشی، توجیهی و عملی حرفه آزمونگری بصورت رایگان در دو مرحله ویژه موسسان و مدیران آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی کلاسهای توجیهی و عملی حرفه آزمونگری بصورت رایگان در دو مرحله برای موسسان و مدیران آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای از طرف کانون صنفی برگزار گردید .
در مرحله اول که در سه دوره حضوری در محل مرکز شماره 3 آموزش فنی و حرفه ای تبریز و یک دوره مجازی برای همکاران شهرستانی برگزار گردید تعداد 120 نفر حضور داشتند که مدرسان دوره آقایان؛ فتحی و احدی و خانم ها؛ طالبی و کریم پور بودند.
در مرحله دوم نیز سه دوره آموزشی برای تعداد 110 نفر از همکاران با مربیگری
 خانم ها طالبی، کریم پور و معالی بود.
شایان ذکر است؛ در کل برای دوره عملی حرفه ای آزمون گری تعداد 230 نفر موسس، مدیر و مربی در این دوره آموزشی حضور داشتند.
به اطلاع می رساند؛ دوره های آموزش پورتال، پداگوژی، مدیریت آموزشگاه و دوره های بازاریابی از طریق کانون صنفی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای  به  در روزهای آتی، برگزار خواهد شد.