اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 28 خرداد 1401
کد 5446

اولین جلسه کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در سال 1401 با حضور سرپرست اداره کل و کلیه اعضاء در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

اولین جلسه کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در سال 1401 با حضور سرپرست اداره کل و کلیه اعضاء در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، اولین جلسه کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با محوریت بررسی برنامه ابلاغی 3 ساله معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در حوزه اصلاح ساختار اداری و سازمانی در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.
 در این جلسه علی مشایخی رئیس کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی گفت: با توجه به شرایط روز و با بهره گیری از فناوی های نوین ضمن تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به ذینفعان، با بهره گیری از ظرفیت بخش غیردولتی خدمات آموزشی مراکز دولتی به ویژه کارگاههای بدون مربی  در قالب انواع واگذاریها به طور هوشمندانه باید دنیال شود تا ضمن ارائه آموزش های مهارتی از فضاهای خالی موجود حداکثر بهره برداری بعمل آید.
 وی در ادامه افزود: یکی از وظایف مهم این کمیته، برنامه ریزی عملیاتی در راستای  اجرای برنامه ابلاغی 3 ساله معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است .
 در ادامه  جلسه محمدعلی برزگری دبیر کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی اداره کل، گزارشی از روند تعیین اعضاء کمیته مطابق شیوه نامه ابلاغی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و برنامه های ابلاغی این کمیته از جمله  پیش بینی و تهیه  مکانیزم های لازم جهت تسهیل و تسریع در ارائه خدمات اداره کل و بازنگری در شیوه انجام وظایف و فعالیت ها در راستای تحقق ماموریت سازمانی، شناسایی واحد ها و وظایف و فعالیت های قابل واگذاری اداره کل به بخش غیر دولتی و همچنین تعیین شیوه مشارکت بخش خصوصی برای انجام وظایف و فعالیت های اداره کل و در خصوص چگونگی تهیه برنامه عملیاتی واگذاری ها و تصدی ها و راهبری استقرار و نظارت بر واگذاری فعالیت ها و تصدی ها و واحد های عملیاتی اداره کل به سایر بخش ها پرداخت.
 در ادامه جلسه اعضاء کمیته با توجه به موضوعات و دستورات جلسه به ارائه نقطه نظرات خود پرداخته و در نهایت تصمیمات حول محور موارد فوق الذکر اتخاذ گردید.