اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 23 مرداد 1401
کد 5549

طی ابلاغی توسط سرپرست آموزش فنی و حزفه ای استان آذربایجان شرقی صورت گرفت:

انتصاب رضا اختیار وکالتی به عنوان سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره سه تبریز

علی مشایخی، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ضمن ابلاغی، رضا اختیار وکالتی را به سمت سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای سه تبریز منصوب نمود.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، علی مشایخی، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ضمن ابلاغی، رضا اختیار وکالتی را به سمت سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای سه تبریز منصوب نمود.

  در متن ابلاغ آمده است:
جناب آقای رضا  اختیار وکالتی
با سلام
نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی،  به موجب این ابلاغ  با حفظ پست سازمانی به سمت  " سرپرست مرکز آموزش  فنی  و حرفه ای  شماره سه تبریز"  منصوب  می شوید. تا از طریق تعامل، همدلی و بهره مندی از توانمندیهای نیروی انسانی آن مرکز و همچنین ارتباط موثر و سازنده با معاونین، روسای ادارات  و مراکز آموزشی، مسئولین شهرستان، بخش های عمومی و خصوصی ضمن حفظ انسجام سازمانی و ارتقاء سطح خدمات، اهتمام کامل در رعالیت عدالت محوری، مردم داری، انقلابیگری، پاک دستی و قانون مداری را معمول نمائید.
امید است با توکل به ایزد منان و کاربست تدبیر و درایت در انجام  وظایف محوله، گام های موثری در راستای تحقق اهداف سازمان و اداره کل بردارید.
 


در این مراسم که با حضور محمدرضا کیان، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی، علی زارعی، رئیس اداره امور عمومی، طهمورث مهدی پور، رئیس اداره آموزش، علی فصیحی، مدیر حراست و جمعی ازکارکنان اداره آموزش و مرکز سه تبریز و مربیان برگزار شد، از خدمات ارزنده مهدی ملائی، رئیس سابق مرکز آموزش فنی و حرفه ای سه تبریز ضمن لوحی تقدیر بعمل آمد.