بنا بر این گزارش، ۲۳ عنوان تماس تلفنی و طرح مشکلات از سوی شهروندان در دو ساعت حضور سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در سامانه سامد ثبت و رسیدگی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، با هماهنگی و برنامه ریزی دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت مردمی و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تأکیدات مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواستها ، انتقادات و مشکلات هموطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاههای اجرایی، علی مشایخی، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با حضور در محل استانداری و سامانه سامد با ارتباط تلفنی به در خواست های هموطنان و به مشکلات آنان در حوزه آموزش های مهارتی پاسخ گفت و دستور رسیدگی به واحدهای مرتبط با درخواست ها را صادر کرد.
بنا بر این گزارش، ۲۳ عنوان تماس تلفنی و طرح مشکلات از سوی شهروندان در دو ساعت حضور سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در سامانه سامد ثبت و رسیدگی شد.