اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401
کد 5564

پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند

علی مشایخی، ضمن پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان آذربایجان شرقی تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، علی مشایخی، ضمن پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان آذربایجان شرقی تبریک و تهنیت گفت.
در پیام مدیرکل آمده است:

با سلام و تحیّت
هفته اول شهریور ماه، با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزیّن است و هشتم شهریور، یادآور کوچ دو معلم بزرگ عمل و نه شعار، دو آموزگار وارسته که پیشه آنان انسانیت و خلوص بود.
هفته دولت و روز کارمند، روز بزرگداشت مردان و زنانی است که نتیجه بذر تلاش و کوشش آنها، درخت امیدی است که به بار می نشیند و نویدبخش آینده ای روشن و پرنشاط است.
این روز، یادآور فداکاری ‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری است و بهترین فرصت برای تبیین گفتمان و بیان دستاوردها و خدمات نظام اسلامی است و آن چه که موجب تسلّی است، این است که کار برای خداست و چیزی که برای خداست، محفوظ است.
اینجانب ضمن تبریک هفته دولت وگرامیداشت چهارم شهریور ماه که به نام "روز کارمند " نامگذاری شده است، از زحمات و تلاشهای ارزشمند و بی دریغ تمامی همکاران عزیزم در بخش خصوصی و دولتی که در عرصه مهارت آموزی استان و در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می کوشند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.