اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 5 شهريور 1401
کد 5565

حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در اتاق خبر ساعد نیوز

علی مشایخی با حضور در اتاق خبر ساعدنیوز پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بودند.

جوان ترین مدیر دولت سیزدهم در استان آذربایجان شرقی از تحول در حوزه مدیریتی خود و استقبال از شفافیت و تسهیل صدور مجوزها خبر داد.
 جوان ترین مدیر دولت سیزدهم در استان آذربایجان شرقی از تحول در حوزه مدیریتی خود و استقبال از شفافیت و تسهیل صدور مجوزها خبر داد.
به گزارش  روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به نقل از پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، علی مشایخی جوان ترین مدیر دولت سیزدهم در استان آذربایجان شرقی و مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در اتاق خبر ساعدنیوز حضور یافت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.
مشایخی از تسهیل صدور مجوزهای تأسیس آموزشگاه خصوصی و ریشه کن کردن فرایندهای فسادآفرین در روند صدور مجوزها خبر داد. ایشان از تلاش سازمان فنی و حرفه ای استان برای ایجاد پل ارتباطی مؤثر میان مهارت آموزان و صنایع گفت.
حضور دانشجویان در مراکز آموزش فنی و ارتقای مهارت آموزی و تأمین نیروی کار ماهر مورد نیاز صنعت استان از دیگر خبرهای مهمی بود که دکتر مشایخی در جمع خبرنگاران مطرح کرد.
ایشان مشکل اصلی صنایع را عدم وجود نیروی کار ماهر مایل به اشتغال و نبودِ انگیزه لازم برای حضور در خطوط تولید کارخانه ها دانست.
مشایخی گفت: "مشکل ما امروز بیکاری نیست بلکه رخوت و سستی در نیروی کار و علاقه مفرط به میز به جای خط تولید است".