اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 6 شهريور 1401
کد 5573

برگزاری دومین نشست هم‌اندیشی آموزشگاه‌های آزاد شهرستان اهر با حضور مؤسسین، رئیس انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد و کارشناسان مرکز این شهرستان

برگزاری دومین نشست هم‌اندیشی آموزشگاه‌های آزاد شهرستان اهر با حضور مؤسسین، رئیس انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد و کارشناسان مرکز این شهرستان

این نشست در راستای بررسی موانع و مشکلات موجود آموزشگاه‌های آزاد شهرستان در حوزه‌های آموزش، آزمون و... باحضور موسسین، ریئس انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد و کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر صورت گرفت.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، ابوالفضل آتمیانلو رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اهر ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای دستورالعمل و ضوابط مربوط به تأسیس و اداره آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای آزاد، دومین نشست هم‌اندیشی آموزشگاه‌های آزاد با حضور مؤسسین، رییس انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد و کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اهر با رویکرد حمایت از بخش خصوصی در چارچوب ضوابط و قوانین مربوط برگزار گردید.
وی درادامه افزود: آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای بازوان توانمند مراکز آموزش فنی و حرفه ای در اجرای دوره های مهارتی مورد نیاز بازارکار بوده و ارتقای کیفی مربوط به اجرای دوره های مهارتی  مورد انتظاربوده و ارایه خدمات مطاوب و به موقع برای کارآموزان باید در دستور کار موسسین قرارگیرد.
در این نشست مسایل و مشکلات آموزشگاه‌های آزاد در حوزه‌های آزمون، آموزش و پرتال بررسی و موانع های احتمالی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در ادامه نشست مسائل و موضوعات مطروحه توسط هر یک از مؤسسین  درحوزه های مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و موارد اعلامی به‌عنوان مصوبات نشست صورتجلسه گردید.