اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 10 شهريور 1401
کد 5578

همزمان با هفته دولت، با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی صورت گرفت:

افتتاح مرکز آموزش جوار بین کارگاهی گروه صنعتی نگین پارس مراغه

مرکز آموزش جوار بین کارگاهی گروه صنعتی نگین پارس مراغه با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، روسای مراکز 5 و 23 مراغه و جمعی از مسئولین و کارشناسان اداره کل افتتاح شد
مرکز آموزش جوار بین کارگاهی گروه صنعتی نگین پارس مراغه با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، روسای مراکز 5 و 23 مراغه و جمعی از مسئولین و کارشناسان اداره کل افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مرکز آموزش جوار بین کارگاهی گروه صنعتی نگین پارس مراغه با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، روسای مراکز 5 و 23 مراغه و جمعی از مسئولین و کارشناسان اداره کل افتتاح شد.
در این مراسم، علی مشایخی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی گفت: شرکت نگین پارس مراغه، تولید کننده لوازم خانگی و پتانسیلی قوی در شهرستان مراغه است که  برای آموزش بیش از 30 حرفه مختلف آموزشی مرتبط با فعالیت شرکت، توانمندی های لازم را در ارائه مهارتهای مورد نیاز بازارکار در راستای توانمندسازی و اشتغالزایی جوانان شهرستان مراغه را دارد.
مشایخی در این مراسم که جمعی از مدیران عامل بنگاههای اقتصادی شهرک صنعتی حضور داشتند در خصوص همکاری در قالب صدور مجوز آموزش جوار و بین کارگاهی برای شرکت ها در مجموعه شهرک صنعتی اعلام آمادگی نمود.