اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 12 شهريور 1401
کد 5581

تبادل تجربیات روسای مراکز و مربیان در طرح بازدید و نظارت از مراکز آموزشی

در اجرای طرح بازدید و نظارت همگانی بر مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور، روسای مراکز و مربیان استان زنجان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای میانه بازدید نمودند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، در اجرای طرح بازدید و نظارت همگانی بر مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور، روسای مراکز و مربیان استان زنجان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای میانه بازدید نمودند.
مسعود حسنی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای میانه با اعلام خبر فوق افزود: در این طرح مربیان و روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان از این مرکز بازدید نموده و ضمن بازدید از کارگاههای آموزشی با مربیان و کارآموزان کارگاهها گفتگو کردند.
وی افزود: بازدید از کارگاههای آموزشی مرکز و گفتگو با مربیان و تبادل تجربیات و آشنایی با فعالیت های متقابل یکدیگر از دستاورد های ارزنده این طرح بود.
در این بازدید از مرکز رشد واحد های فناور مستقر در این مرکز بازدید و با مدیران شرکت های دانش بنیان و فناور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
گفتنی است مرکز میانه دارای 16 کارگاه آموزشی در رشته های فنی، خدماتی، کشاورزی و صنایع دستی  و نیز مرکز رشد واحد های فناور بوده و در حال حاضر در دو شیفت صبح و عصر آموزشهای مهارتی را به متقاضیان علاقمند ارائه می نماید.