اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 15 شهريور 1401
کد 5587

در آئین انعقاد قرارداد همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی با کارخانه تراکتورسازی ایران مطرح شد:

دکتر حسینی نیا: استفاده از تجربیات کارخانه تراکتورسازی در موضوع مهارت آموزی

قرارداد همکاری آموزشی میان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی و کارخانه تراکتورسازی ایران با حضور رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور توسط مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و مدیر عامل شرکت تراکتورسازی ایران امضا شد.
قرارداد همکاری آموزشی میان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی و کارخانه تراکتورسازی ایران با حضور رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور  توسط مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و مدیر عامل شرکت تراکتورسازی ایران امضا شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، با حضور غلامحسین حسینی نیا قرارداد همکاری آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای  استان آذربایجان شرقی و کارخانه تراکتورسازی ایران به امضای طرفین رسید.
حسینی نیا، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در بازدید از این کارخانه اظهار داشت: برای ما باعث افتخار است که می‌بینیم تمام قطعات تراکتور در داخل تولید می‌شود و همچنین ضمن بازدیدی که از مرکز آموزش کارخانه داشتیم مجموعه‌ی آموزشی بی نظیر در خصوص تراکتور و ماشین‌های سنگین دیدیم.
وی ادامه داد: الگویی که در کارخانه تراکتور وجود دارد را می‌توان به تمام صنایع کشور تسری دهیم تا موضوع مهارت آموزی را به صورت جدی پیگیری کنند.
مصطفی وحیدزاده، مدیرعامل تراکتورسازی با اشاره به بازسازی مجموعه آموزشی این کارخانه گفت: با ایجاد این مرکز و تفاهم نامه‌ای که امضا شده به نظرم آموزش هرروز گستره بزرگتری پیدا خواهد کرد.
وی ادامه داد: تراکتورسازی مجموعه‌ای ملی است که بهتر از تجربیات این مجموعه کل کشور بهره ببرند و در بعد آموزشی به تمام کشور کمک کند.