اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 16 شهريور 1401
کد 5594

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در تبریز:

دکتر غلامحسین حسینی نیا؛ برای خدمت آمده‌ام نه ریاست/ مشکلات کشور را خودمان باید حل کنیم

حسینی‌نیا گفت: ما باید خودمان در کشور و با کمک همدیگر مشکلات‌مان را حل کنیم زیرا اگر منتظر برجام و رفتن و آمدن فلان رئیس جمهور باشیم سخت در اشتباهیم.
حسینی‌نیا گفت: ما باید خودمان در کشور و با کمک همدیگر مشکلات‌مان را حل کنیم زیرا اگر منتظر برجام و رفتن و آمدن فلان رئیس جمهور باشیم سخت در اشتباهیم.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، غلامحسین حسینی‌نیا در جمع کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: ما در سازمان کاری را انجام می‌دهیم تا هم خداوند جوانان را بیشتر دوست داشته باشد و هم با به دست آوردن مهارتی بتواند زندگی شایسته‌ای را تشکیل دهد.
وی با بیان اینکه با افتخار دست شما مربیان و کارکنان سازمان را می‌بوسم چرا که کاری که شما انجام می‌دهید عبادت است، گفت: باید برای مهارت آموزی، تجهیزات به‌روز شود تا کیفیت کار بالاتر برود و تغییراتی در راهبردهایمان بدهیم تا کارمان نتیجه بخش باشد.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در خصوص وضعیت معیشتی کارکنان این سازمان گفت: قطعا باید به وضعیت معیشتی کارکنان و مربیان رسیدگی شود و در این راستا نیز تمهیداتی خواهیم اندیشید تا این عزیزان با دغدغه کمتر و با فراغ بال بیشتر در خدمت جوانان باشند.
وی با اشاره به اینکه من برای ریاست نیامده‌ام، عنوان کرد: با شناختی که از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و با علم به مشکلات خاص این سازمان، مسئولیت را قبول کردم تا بتوانم خدمت ماندگاری انجام بدهم و با کمک همدیگر بتوانیم مشکلات را حل کنیم.
حسینی نیا با بیان اینکه ما باید خودمان در کشور و با کمک همدیگر مشکلات‌مان را حل کنیم، تصریح کرد: اگر منتظر برجام و رفتن و آمدن فلان رئیس جمهور باشیم سخت در اشتباهیم، چون نه تنها کمکی به حال ما نخواهد کرد بلکه به عقب هم خواهیم رفت.
وی ادامه داد: دولت سیزدهم نگاه خیلی خوبی به  آموزش های فنی و حرفه‌ای دارد و ۲ هزار میلیارد تومان برای بروز شدن تجهیزات فنی و حرفه‌ای در کل کشور بودجه در نظر گرفته شده که ۱۲۸ میلیارد تومان نیز به آذربایجان‌شرقی اختصاص یافته است.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با تاکید بر اینکه ما در نقطه عطفی قرار داریم که می‌توانیم محکم و استوار به پیش برویم و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای را به درجات بسیار بالایی برسانیم، ابراز داشت: این سازمان با تلاش‌ها و همت کارکنان عزیز به جمع سازمان‌های درجه یک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه شده است.
وی تصریح کرد: به زودی گشایش خوبی در درآمدهای کارکنان و مربیان اتفاق خواهد افتاد و ۳۰ درصد به حقوق عزیزان اضافه خواهد شد. همچنین اتفاقات خوبی در حوزه مسکن کارکنان در راه است و با امضای تفاهم‌نامه‌ای در این مورد نیز در آینده‌ای نزدیک جزئیات را اعلام خواهیم کرد.
وی با اشاره به خودکفا شدن این سازمان از نظر مالی خاطرنشان کرد: درآمدهای سازمان را اختصاصی کردیم و این اتفاق خوبی برای ما به حساب می‌آید که به نوعی با حمایت دولت خودکفا شده‌ایم و با امکاناتی که در اختیارمان گذاشته شده درآمد کسب کرده و خرج سازمان می‌کنیم.