اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 19 شهريور 1401
کد 5596

دکتر حسینی نیا در آئین افتتاح مرکز جوارکارگاهی شرکت کلر پارس به نقل از تاکیدات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد:

" مهارت‌افزایی کارگران و کارکنان، امری بسیار بسیار حیاتی است "

با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور دکتر حسینی‌نیا و هیئت همراه در شرکت کلر پارس مجوز فعالیت آموزشی مرکز کارآموزی جوار کارگاهی تقدیم شرکت کلر پارس و مدیرعامل این شرکت گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور دکتر حسینی‌نیا و هیئت همراه در شرکت کلر پارس مجوز فعالیت آموزشی مرکز کارآموزی جوار کارگاهی تقدیم شرکت کلر پارس و مدیرعامل این شرکت گردید.
 دکتر حسینی‌نیا معاون وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در بدو ورود به شرکت کلرپارس از برخی از سایت‌های تولید به‌همراه دکترابوالفضل باباپور، مدیرعامل شرکت و دکتر مشایخی مدیرکل آموزش فنی حرفه ای استان بازدید و در محل کلاس شماره ۱ آموزش‌های بین کارگاهی کلر پارس حاضر شده و این مرکز را افتتاح نمودند.
 دکتر باباپور ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای داخل سازمانی و برون سازمانی شرکت کلر پارس به آموزش‌های ایمنی و حفاظتی که برای نگه‌داشت کپسول‌های کلر در آب فاضلاب‌های استان‌های کشور از جمله گیلان و زنجان و... انجام پذیرفته و یا شرکت‌هایی به مانند پالایشگاه پتروشیمی که تبادل دانش شده‌ است، اشاره نمود.
دکتر حسینی‌نیا، معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و ‌حرفه‌ای کشور ابراز امیدواری کرد: شرکت کلر پارس در بحث آموزش‌های بین کارگاهی الگو شود و نگاه و دیدی که مدیرعامل کلرپارس به بحث آموزش را دارد، باعث می‌شود که مسئولیت فنی‌حرفه‌ای استان بیشتر شود.
وی افزود: طرحی که ما داریم با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص آموزش که فرمودند: " امر بسیار بسیار حیاتی مهارت‌افزایی کارگران "باید جدی گرفته شود.
دکتر حسینی‌نیا افزود: تلاش ما این است تا هر کارخانه‌ای آموزش مهارت کارگران را جدی بگیرد و ایجاد ارتباطات مشترک برای استفاده از فرصت‌های آموزشی در هر شرکت یا کارخانه ای دیگر باشد نیز در برنامه‌های کاری آموزش های بین کارگاهی ماست.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اظهار داشت: آموزش کارکنان شرکت کلر پارس و تمامی ذی‌نفعان با پیگیری های مدیرعامل شرکت جای قدردانی دارد.
در این مراسم،گواهینامه و مجوز شروع فعالیت آموزشی مرکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی، به مدیر عامل شرکت کلرپارس اعطاء گردید.