اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 20 شهريور 1401
کد 5597

نخستین آموزشگاه فنی و حرفه ای مهارت های قصابی کشور در کشتارگاه تبریز افتتاح شد

آموزشگاه تخصصی فن ورز ذبح دام و مهارت های قصابی در راستای گسترش آموزش های مهارتی و احداث مرکز جوارکارگاهی و بین کارگاهی برای نخستین بار در کشور در کشتارگاه تبریز آغاز به کار کرد.
آموزشگاه تخصصی فن ورز ذبح دام و مهارت های قصابی در راستای گسترش آموزش های مهارتی و احداث مرکز جوارکارگاهی و بین کارگاهی برای نخستین بار در کشور در کشتارگاه تبریز آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به نقل از ایرنا، در تفاهم نامه همکاری آموزشی که بین سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز و اداره کل آمورزش فنی حرفه ای استان آذربایجان شرقی منعقد شد کشتارگاه تبریز مجوز فعالیت آموزشی در خصوص آموزش فن ورز ذبح دام را دریافت کرد.
با عقد تفاهم نامه ای بین این دو نهاد، دو طرف ضمن تاکید بر آموزش اصولی با مربیان و اساتید مورد تایید اداره کل آموزش فنی حرفه ای، خواستار گسترش همکاری در دیگر حوزه های تخصصی شدند.
مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز در این ارتباط گفت: آموزش اصولی و حرفه ای زیربنای توسعه و افزایش بهره وری در یک سازمان محسوب می شود و امیدوارم بتوانیم با تداوم و افزایش همکاری با اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان، گام های مناسبی برای پیشبرد اهداف سازمان برداریم.
کریم قدرتی افزود: تمامی کارکنان سازمان موظفند ضمن آموزش تخصصی با مهارت های تخصصی روز در حوزه خود آشنا شوند.
وی اظهار کرد: با گسترش آموزش در حوزه های تخصصی فنی عمرانی، مالی و اداری و دیگر حوزها، می توانیم با همکاری اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان، توان مهارتی کارکنان را در حد قابل ملاحظه ای افزایش دهیم.
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی نیز گفت: اگر می خواهیم سهم بهره وری را در رشد اقتصادی ارتقاء دهیم، یکی از روش های آن آموزش است.
علی مشایخی افزود: هر سازمانی به میزان فرهیختگی خود باید دارای اسلوب و برنامه باشد و با اصلاح روش‌ها، بهره وری سازمانی را ارتقاء دهد.
وی اظهار کرد: پیش قدمی سازمان کشتارگاه تبریز برای افزایش سطح مهارت کارکنان خود بسیار مغتنم است و امیدواریم با گسترش روابط در حوزه آموزش بتوانیم در پیشبرد اهداف مشترک گامهای موثری برداریم.