اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 9 آبان 1401
کد 5674

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای 23 مراغه خبر داد:

بازدید نماینده شهرستان مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای 23 و 5 مراغه

نماینده شهرستان مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای 23 و 5 مراغه بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، علیزاده نماینده شهرستان مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی و مشایخی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ضمن حضور در شهرستان مراغه از مراکز آموزش فنی و حرفه ای 5 و 23 مراغه بازدید بعمل آوردند.
در این بازدید علیزاده از کارگاههای مراکز و نحوه فعالیت و پتانسیل های موجود از نزدیک آشنا شده و بر نقش سازنده مراکز آموزش فنی و حرفه ای در مهارت آموزی و توسعه اشتغال در جامعه تاکید نمود.
وی در این دیدار بر توسعه کمی و کیفی آموزشها تاکید و از زحمات کارکنان مراکز تقدیر نمود.
 نماینده شهرستان مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی، فراگیری آموزشهای فنی و حرفه ای را یکی از راههای اساسی در اشتغال زایی جوانان برشمرد.
علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی نیز با توجه به وجود تنوع کارگاههای آموزشی در مراکز و آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد، استفاده از این کارگاه های مهارت آموزی را با توجه به وجود جوانان با استعداد از مولفه های موثر در رشد و شکوفایی این شهرستان در زمینه های مختلف عنوان نمود.