اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 5 آذر 1401
کد 5707

در راستای اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کارواقعی صورت گرفت:

نشست هم اندیشی با روسای اتحادیه شهرستان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر

باعنایت به اهمیت موضوع مهارت آموزی و نقش آن دراشتغال زایی واستفاده ازظرفیت بنگاههای اقتصادی درتحقق این موضوع نشستی با روسای اتحادیه باتری سازان،قنادان و آهنگران درمحل مرکز آمزش فنی و حرفه ای برگزارگردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، ابوالفضل آتمیانلو رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر ضمن اعلام این خبر افزود: باعنایت به اهمیت موضوع مهارت آموزی و نقش آن دراشتغال زایی  واستفاده ازظرفیت بنگاههای اقتصادی درتحقق این موضوع نشستی با روسای اتحادیه باتری سازان،قنادان و آهنگران درمحل مرکز آمزش فنی و حرفه ای برگزارگردید.
وی در ادامه افزود: باعنایت به وجود بنگاههای اقتصادی فعال درشهرستان و نقش ایشان در مهارت آموزی   واحدهای بصور عملی محور به منظور ساماندهی و بهره مندی افراد شاغل در این واحدها نیاز به اجرای طرح مهارت آموری در محیط کار واقعی است که با توجه به دستورالعمل ابلاغی این طرح دارای مزایا و مشوق های خوبی برای هر دو طرف (واحد پذیرنده و آموزش دیده) می باشد.
در ادامه جلسه کارشناس مرکز نسبت به تبیین دستورالعمل محیط کار واقعی به روسای اتحادیه اقدام و سوالات طرح شده از طرف روسا به منظورعملیاتی شدن طرح پاسخ داده شد.
در پایان موارد لازم جهت اجرای این طرح صورتجلسه و مقررگردید ظزف 10روز آینده از تاریخ صورتجلسه موضوع در واحدهای مربوطه اجرا شود.