اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 14 آذر 1401
کد 5719

در آستانه هفته پژوهش توسط استاندار آذربایجان شرقی صورت گرفت:

تجلیل از مدیرکل و آموزش فنی و حرفه ای استان به عنوان دستگاه اجرایی برتر در عرصه پژوهش؛ فناوری و نوآوری

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی ضمن لوحی از علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی به دلیل حضور و مشارکت فعال در برگزاری نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری ربع رشیدی تبریز تجلیل نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی ضمن لوحی از علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی به دلیل حضور و مشارکت فعال در برگزاری نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری ربع رشیدی تبریز تجلیل نمود.

متن لوح به این شرح است:

توفیق خدمت به جوانان فناور و نخبه کشور، شایسته ترین فرصتی است که با امیدآفرینی و جلب رضایت و خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را فراهم می سازد.
بی شک کسب موفقیت در برگزاری نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی – رینوتکس 1401 به عنوان بزرگترین گردهمایی صاحبان ایده، شرکت های دانش بنیان، فناور و خلاق کشور، مرهون زحمات و تلاش های بی دریغ عزیزانی است که با شوق و انگیزه خدمت، در برگزاری شایسته و با کیفیت این نمایشگاه در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نقش آفرینی نمودند.
بدینوسیله از زحمات و حمایت های جنابعالی در برگزاری دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی- رینوتکس، تقدیر و تشکر نموده و برایتان توفیق روزافزون را از خداوند منان مسئلت دارم.
 
عابدین خرم