اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 10 دي 1401
کد 5755

به مناسبت گرامیداشت نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و در راستای بررسی مشکلات و پاسخگویی مسئولان به نیازهای مردم، سرعت بخشی در خدمات رسانی و ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات به مردم و دیدار بدون واسطه و به صورت مستقیم مردم با مسئولان دستگاههای اجرایی صورت گرفت:

حضور علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان‌شرقی در میزخدمت مستقر در مصلی نمازجمعه شهر گوگان

جمعه، نهم دی ۱۴۰۱، پیش از خطبه های نماز جمعه گوگان، میز خدمت با حضور دکتر مشایخی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و مهندس نصیری بخشدار گوگان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، نمازگزاران نماز جمعه بخش گوگان ضمن اقامه نماز جمعه به امامت حجت الاسلام و المسلمین مردانی پور، امام جمعه گوگان و گرامیداشت حماسه ۹ دی، قرائت قطعنامه و سر دادن شعار های وحدت آفرین و دشمن شکن، بار دیگر وفاداری و همیشگی خود را به انقلاب شکوهمند اسلامی و ولایت فقیه اعلام کردند .
خطیب جمعه گوگان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرکل محترم آموزش فنی و حرفه ای استان و هیات همراه ،به ظرفیتها و استعدادهای بالفعل منطقه اشاره و خواستار توجه به مشکل بیکاری و مشکلات معیشتی مردم شدند .
در این مراسم، همگام با اهالی ولایتمدار گوگان ، نصیری بخشدار گوگان، صادق نژاد فرمانده حوزه نصر گوگان ، کاظم پور شهردار تیمورلو و جمعی از مسئولین بخش گوگان و شهرستان آذرشهر حضور داشتند