اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 14 دي 1401
کد 5760

توسط فرماندار شهرستان کلیبر صورت گرفت:

انتخاب سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر به عنوان پژوهشگر برگزیده

میرحسین بهادری، فرماندار شهرستان کلیبر ضمن لوحی از ابوالفضل نوری به عنوان پژوهشگر برتر تقدیر نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر در هفته پژوهش به عنوان پژوهشگر برگزیده استان انتخاب گردید.
 در پایان هفته پژوهش با برگزاری جلسه اولویت های پژوهشی شهرستان و مسائل و مشکلات موجود در حوزه پژوهش که در سالن فرمانداری برگزار شد از مهندس ابوالفضل نوری سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر از استان آذربایجان شرقی با اعطای لوح سپاس بعنوان پژوهشگر برگزیده تقدیر گردید.

در متن لوح آمده است:

 ضمن تبریک به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، از اینکه با نواندیشی و نوآوری به دانش، پژوهش، تولید علم و فهم عمیق ارزش فوق العاده داده و با پژوهش و ترویج روحیه علمی با ایجاد محیط شفاف و پویا برای فعالیت هماهنگ جهت تحقیق و مطالعه همه جانبه نقش موثری را در تحقق ماموریت های پژوهش شهرستان بر عهده داشته اید سپاسگزاری می شود و این لوح سپاس تقدیم حضور ارجمندتان می گردد.
امید است با تدبر و قابلیت های بالقوه و توانمندی های منابع انسانی، افق روشنی در تحقق چشم انداز آینده کشور عزیزمان ایران و خصوصا شهرستان کلیبر پدیدار نمایید. همچنان پذیرای اندیشه های ناب و خلاقانه شما هستیم.