اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 6 بهمن 1401
کد 5768

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر ( دوازدهم بهمن تا 22 بهمن ) سال جاری را تبیین و تشریح نمود.

علی مشایخی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در جلسه شورای فرهنگی اداره کل که به مناسبت هم اندیشی در جهت اجرای برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تشکیل شده بود گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای شناساندن دستاوردهای درخشان در حوزه های مختلف و به گونه ای هنرمندانه برای قشر جوان جامعه است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، علی مشایخی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در جلسه شورای فرهنگی اداره کل که به مناسبت هم اندیشی در جهت اجرای برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تشکیل شده بود گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای شناساندن دستاوردهای درخشان در حوزه های مختلف و به گونه ای هنرمندانه برای قشر جوان جامعه است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با اشاره به نقش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در تربیت نیروی کار ماهر و فعال مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: با وجود جوانان نخبه و فعال و تاثیر گذار، کشور در مراحل یک تحول علمی است و با این پنجه های کارآمد عظمت و شکوه جمهوری اسلامی ایران را تضمین خواهند کرد.
مشایخی با اشاره به شعار محوری دهه فجر 1401 که با عنوان " ایران استوار، 44 سال افتخار " عنوان شد، افزود: تلاش می کنیم با اجرای برنامه های متنوع، دستاوردها و خدمات شایسته و چشمگیر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان را در امر ارائه آموزش های مهارتی در جامعه را به اطلاع مردم برسانیم.
وی برنامه های پیش روی این اداره کل را در راستای گرامیداشت این ایام با انجام فضاسازی محیطی، تجدید بیعت و میثاق با آرمان های شهداء و غبارروبی قبور مطهر شهداء، برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع حضور همکاران و خانواده ایشان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، دیدار مدیرکل و معاونین با همکاران جهت رفع مشکلات و موانع اداری، برپایی ایستگاه فرهنگی و ایجاد غرفه به جهت آشنایی مردم با دستاوردها و عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در دو بخش دولتی و خصوصی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد.
مشایخی در ادامه برگزاری برنامه ها در راستای نشاط اجتماعی از جمله جشنواره فرهنگی، ورزشی ویژه کارکنان (جشنواره شهید ابراهیم هادی) را از دیگر برنامه های این اداره کل  برشمرد و افزود:  تیم های فوتسال و والیبال، دارت، شنا، تنیس روی میز و شطرنج در دو حوزه بانوان و آقایان در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت.
وی تهیه اینفوگرافی و موشن گرافی در راستای تبیین عملکرد آموزشی اداره کل، افتتاح مراکز آموزش فنی و حرفه ای نوع " الف "، افتتاح مراکز آموزش فنی و حرفه ای جوارکارگاهی، افتتاح مدرسه عالی کیک ایران را از دیگر برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی عنوان کرد.
علی مشایخی با اشاره به نقش آفرینی موثر بانوان و آموزشگاههای آزاد این اداره کل در حوزه های مختلف از برگزاری رویداد فناورانه بانوان" دیبا دوخت " بارویکرد ارائه مدل های ایرانی و اسلامی و نو در حوزه پوشش بانوان به جهت شناسایی طرح های برتر در این خصوص خبر داد.