اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 12 بهمن 1401
کد 5771

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در جمع هوانیروزان پایگاه ششم تبریز، مسلح شدن سربازان به آموزشهای مهارتی در ورود آنان به بازار کار و اشتغال بسیار مهم دانست.

علی مشایخی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با حضور در پایگاه ششم هوانیروز تبریز با سرهنگ خلبان ستاد بهروز سلیمانی فرمانده این پایگاه و نیروهای وظیفه این یگان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، علی مشایخی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با حضور در پایگاه ششم هوانیروز تبریز با سرهنگ خلبان ستاد بهروز سلیمانی فرمانده این پایگاه و نیروهای وظیفه این یگان دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ضمن تقدیر از جانفشانی های هوانیروزان ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان آذربایجان شرقی قدردان حماسه آفرینی های ارتش و سایر نیروهای مسلح هستند.
مشایخی با اشاره به رسالت خطیر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در امر آموزش دوره های مهارتی به سربازان وظیفه و سایر گروه های هدف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: نیازمند تلاش بیش از پیش برای بهره مندی جوانان از این آموزش های مهارتی در راستای ایجاد فرصت های شغلی جدید و توانمندسازی آنان برای ورود به عرصه تولید و بهره وری هستیم.
وی دوران مقدس سربازی را فرصتی گرانبها برای دستیابی و رسیدن به هدف هایی دانست که در آینده دارای ارزش معنوی و مادی مهمی هستند و فراگیری آموزش های مهارتی از جمله این فرصت هاست.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی گفت:  هم افزایی بین جهادگران عرصه مجاهدت با مجموعه تلاشگران عرصه مهارت آموزی قطعا" دستاوردهای با ارزشی را در حوزه های مختلف آموزشی برای جوانان، سربازان و خانواده معزز نیروهای مسلح به دنبال خواهد داشت.
وی با بیان وجود کارگاههای مهارت آموزی مجهز ونیز وجود رشته های متنوع در حوزه های مختلف آموزشی در مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان را یک فضای مناسب آموزشی برای استفاده خانواده های کارکنان نیروهای مسلح از مزایای آموزش های فنی و حرفه ای عنوان کرد.
وی با اشاره به فعالیت کارگاههای مهارت آموزی در رشته های جوشکاری، آشپزی، پیرایشگری مردانه و صنایع ساختمان از برنامه ریزی برای آموزش رشته های به روز در امر آموزش های مهارتی خبر داد.