اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 20 بهمن 1401
کد 5775

همزمان با ایام الله دهه مبارک ‌فجر در استان آذربایجان‌شرقی صورت گرفت:

جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحدهای نمونه با هدف شناسایی و تشویق نیروی کار مولد، متخصص، مخترع، و مبتکر هرسال با مشارکت بنگاههای اقتصادی برگزار می‌شود.

تجلیل از کارشناسان ارزیابی عملکرد و آموزش در صنایع اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به عنوان داور برگزیده سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید، با حضور دکتر محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون صنایع معادن؛ مجلس شورای اسلامی سی و چهارمین جشنواره استانی امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید برگزار گردید.
تجلیل از کارشناسان ارزیابی عملکرد و آموزش در صنایع اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به عنوان داور برگزیده سی و چهارمین جشنواره امتنان از  نخبگان جامعه کار و تولید، با حضور دکتر محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون صنایع معادن؛ مجلس شورای اسلامی سی و چهارمین جشنواره استانی امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، سی و چهارمین جشنواره استانی امتننان از نخبگان جامعه کار و تولید در محل سالن همایش های اداره کل استاندارد  برگزار گردید.
این جشنواره که با حضور دکتر محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون صنایع معادن؛ مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی و اعضاء شورای هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان و مدیران و کارگران صنایع استان برگزار گردید از کارگران نمونه، گروه های کار نمونه، واحد های نمونه استانی تجلیل بعمل آمد.

 

 
جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحدهای نمونه با هدف شناسایی و تشویق نیروی کار مولد، متخصص، مخترع، و مبتکر هرسال با مشارکت بنگاههای اقتصادی برگزار می‌شود.
در این جشنواره از آقایان عمار صاحبی و حسن سعدی  بعنوان عضو کمیته ارزیابی و داوران نمونه سی و چهارمین جشنواره استانی امتننان از نخبگان جامعه کار و تولید تجلیل بعمل آمد .