اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 10 اسفند 1401
کد 5784

به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی :

برگزاری بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت کشوری

بیستمین دوره المپیاد ملی مهارت مرحله کشوری به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در رشته های؛ طلا و جواهر سازی، کاشیکاری کف و دیوار، آجرچینی، تراشcnc ، فرز cnc با حضور تعداد 150 نفر شرکت کننده، کارشناس، داور و عوامل اجرایی در استان آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، بیستمین دوره المپیاد ملی مهارت مرحله کشوری به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در رشته های؛ طلا و جواهر سازی، کاشیکاری کف و دیوار، آجرچینی، تراشcnc ، فرز cnc با حضور تعداد 150 نفر شرکت کننده، کارشناس، داور و عوامل اجرایی در استان آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.
مهدی ملائی، دبیر المپیاد ملی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود: مرحله کشوری بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت با حضور رقابت کنندگان در رشته های؛ طلا و جواهر سازی تعداد 24 نفر، کاشیکاری کف و دیوار 8 تعداد نفر، آجرچینی تعداد 11 نفر، تراش  cncتعداد 13 نفر، فرز cnc تعداد4 نفر را میزبانی می کند.
دبیر المپیاد ملی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در ادامه افزود: این دوره از مسابقات از هشتم لغایت دوازدهم اسفند ماه به میزبانی این اداره کل در شهرهای تبریز و مرند در حال برگزاری است.
ملائی افزود: در هر رشته مهارتی یک نفر به عنوان منتخب و نخبه مهارتی کشوری این دوره از مسابقات به مرحله جهانی که در شهر لیون فرانسه برگزار خواهد شد، اعزام خواهند شد.