اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 25 شهريور 1398
کد 4150

پاسخگویی تلفنی مدیرکل از طریق سامانه سامد ( 111) به سوالات شهروندان

یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی امروز دوشنبه با حضور در محل استانداری در برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد (سامانه الكترونيكي ارتباط مردم و دولت) با رویکرد تسريع در انتقال مشكلات و نظرات مردم به مديران مربوطه و پاسخگويي به درخواست ها و مشكلات هم استان هاي محترم، از ساعت 11 الی 12  پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی امروز دوشنبه با حضور در محل استانداری در برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد (سامانه الكترونيكي ارتباط مردم و دولت) با رویکرد تسريع در انتقال مشكلات و نظرات مردم به مديران مربوطه و پاسخگويي به درخواست ها و مشكلات هم استان هاي محترم، از ساعت 11 الی 12  پاسخ داد.
یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن قدردانی از متولیان ایجاد سامانه سامد، افزود: نگاه وسیع در تمهید و تهیه سامانه سامد که بیانگر سالها تجربه و کسب نظرات صاحبنظران است، یکی از بهترین و مهمترین ابزارهای تحقق حقوق شهروندی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
شایان ذکر است؛ سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه، شهروندان می توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمايند.